Veel gestelde vragen

Antwoorden op uw vragen

ALGEMENE INFORMATIE

Is de collectie op de webshop hetzelfde als de collectie in de winkels?

Veruit de meeste artikelen die op de website staan vindt u terug in onze winkel. Toch is het verstandig te informeren of het artikel wat u online heeft gezien ook daadwerkelijk in de winkel is. Er zijn uitzonderingen! Mail of bel ons: info@teubengiftsandfashion.nl | 076-5226228

Hoe kan ik weten of het artikel qua lengte en breedte smal, breed of normaal valt?

Over het algemeen vallen alle artikelen vrij normaal. Indien dit niet het geval is, zal dit worden aangegeven in de productomschrijving.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wij streven ernaar alle bestellingen binnen 24 uur te versturen. U ontvangt een bevestiging per e-mail zodra uw bestelling verzonden wordt.

Alle artikelen die wij online verkopen, zijn op het moment dat de producten online worden gezet, ook voorradig en leverbaar vanuit het magazijn. Het kan echter voorkomen dat verschillende klanten in dezelfde tijdsperiode een bestelling plaatsen. Het kan daarom sporadisch voorkomen dat een product alsnog uitverkocht is.

Hoe meld ik een klacht?

Heeft u een klacht? Stuur een email naar info@teubengiftsandfashion.nl of belt u met 076-5226228 we zullen uw klacht dan behandelen en z.s.m. naar een passende oplossing zoeken. We houden u via de email op de hoogte van de status van je klacht. Wij streven ernaar om de klacht binnen 14 dagen af te handelen.

FINANCIEEL

Hoe betaalt u?

Bij Teuben Gifts & Fashion kunt u dmv iDeal betalen.

BESTELLINGEN EN RETOURNEREN

Wanneer wordt mijn pakket verstuurd?

Voor de meeste artikelen geldt: op werkdagen voor 17.00 uur besteld, is binnen 2 werkdagen in huis. Het kan bij een aantal artikelen voorkomen dat de levertijd langer is. De verwachtte leverdatum kunt bij ons opvragen. Bel ons en vraag wanneer uw bestelling wordt thuisbezorgd. T  (076)5226228

Mag ik mijn bestelling ruilen of retourneren?

Mocht een artikel desondanks niet aan uw verwachting voldoen, dan kan deze geretourneerd worden (binnen 7 dagen).

Zorg dat het ordernummer duidelijk vermeld staat op het retourformulier in het pakketje wat retour gestuurd wordt. Graag vernemen we verder wat de reden van het terugsturen is en of je een vervangend artikel wilt of dat u het aankoopbedrag terug wilt ontvangen.

Wanneer wij het pakketje ontvangen hebben en het artikel in onbeschadigde staat is, maken wij het aankoopbedrag naar u over.

De retourkosten zijn voor eigen rekening. U kunt uw retourpakket sturen naar: Teuben Gifts & Fashion Ginnekenweg 7 4818 JA BREDA
Nog vragen? Neem gerust contact met ons op.

Ik heb een bestelling geplaatst/recent ontvangen en nu geven jullie nog meer korting?

Omdat wij niet op voorhand bepalen wanneer onze uitverkoop van start gaat of wanneer wij onze collectie verder afprijzen, kunnen wij u helaas geen garantie bieden dat onze artikelen later verder afgeprijsd zullen worden. Bovendien heeft u op het moment van aankoop de mogelijkheid om het artikel in kwestie te bestellen, welke wellicht later niet meer op voorraad is.

Wanneer begint de uitverkoop?

Wij hanteren geen vaste data voor de uitverkoop. Dit heeft te maken met het verloop van het verkoopseizoen en in welke mate wij nog over voorraad beschikken. 

Mogen afgeprijsde artikelen retour gezonden worden?

Mocht u besluiten de bestelling retour te sturen kan dat natuurlijk, als wij de artikelen ontvangen hebben maken wij het aankoopbedrag gelijk weer op uw rekening over. Kosten voor retour zenden zijn voor eigen rekening.

Kan een artikel nadat ik mijn bestelling heb geplaatst toch uitverkocht zijn?

Ja, dit is mogelijk al doen wij hier alles aan om dit te voorkomen.

Moet ik verzendkosten betalen?

Voor het verzenden van artikelen word €1.95 verzendkosten in rekening gebracht. Wij bezorgen ook in buitenland dan zijn de verzendkosten voor de klant. Mocht u besluiten de bestelling retour te sturen, dan zijn de verzendkosten voor u eigen rekening.

Word ik op de hoogte gehouden van de voortgang van mijn bestelling?

Nadat u de bestelling heeft geplaatst, krijgt u van ons per e-mail de orderbevestiging. Op het moment dat uw bestelling verzonden wordt, krijgt u ook hiervan van ons een e-mail ter bevestiging.

Hoe wordt mijn bestelling verstuurd?

Bestellingen worden in Nederland met DHL of PostNL verstuurd. Naar het buitenland met PostNL.

Als ik meerdere artikelen bestel en ik wil deze terugsturen, moet ik dan meerdere keren verzendkosten betalen? 

Nee, de bestelde artikelen zijn namelijk als een pakket verzonden. Hierdoor betaalt u slechts een keer de retourkosten ongeacht of u een of meerdere artikelen terugstuurt.

Kan ik artikelen ruilen?

Wij doen er alles aan om u via onze website te informeren over de artikelen. Mocht een artikel desondanks niet aan uw verwachting voldoen, dan kan deze geretourneerd worden (binnen 7 dagen).

Zorg dat het ordernummer duidelijk vermeld staat op het retourformulier in het pakketje wat retour gestuurd wordt. Graag vernemen we verder wat de reden van het terugsturen is en of je een vervangend artikel wilt of dat u het aankoopbedrag terug wilt ontvangen.

Wanneer wij het pakketje ontvangen hebben en het artikel in onbeschadigde staat is, maken wij het aankoopbedrag naar u over. De retourkosten zijn voor eigen rekening.

U kunt uw retourpakket sturen naar:

Teuben Gifts & Fashion
Ginnekenweg 7
4818 JA BREDA

Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.